نخستین مرحله از فرایند بررسی توجیه پذیری هر طرحی مربوط به مطالعات بازار آن می باشد. هر طرحی با توجه به ماهیت آن دارای محصولات یا خدمات (که در حالت کلی محصول نامیده می شود) گوناگونی می باشد که هدف از اجرای آن طرح، ارائه محصول به بازار مصرف است. براین اساس پس از شناسایی بازارهای مصرف محصول و تعیین بازار هدف مورد نظر بایستی به بررسی همه جانبه این بازار اهتمام ورزید. مهم ترین مواردی که در مطالعات بازار طرح ارائه می گردد شامل تعیین آمار مربوط به میزان تولید، واردات، صادرات و مصرف محصول مورد نظر در طی سالهای مختلف در کشور و همچنین پیش بینی این موارد در طی سالهای آتی می باشد.


 

برای سفارش طرح و تکمیل طرح های خود با  ایمیل  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید در ارتباط باشید.

نمونه طرح ها:

    بازیافت مواد پلاستیکی، تولید نایلون و چاپ روی آن
    طرح توجیهی تولید اکسید منیزیم از آب دریا
    تولید فیلتر هوا و روغن
    تولید پروتز غضروف مصنوعی
    غلط گیر correction pen
    تولید قطعات شناورهای دریایی
    تولید لوله pvc
    طرح توجیهی استفاده و بازیافت ضایعات مرکبات
    مواد شوینده
    ریخته گری
    تولید قایق فایبرگلاس
    رینگ موتورسیکلت
    تولید سرکه برنج
    شیشه خود تمیز کن
    تولید پودر سفید کننده
    تولید پودر گوشت
    دانلود ظرح توجیهی باغ صیفی جات
    طرح توجیهی تولید مخازن و سازه های فلزی
    تولید گیربکس خودرو
    طرح توجیهی تولید پمپ هیدرولیک
    تولید اسنک برنج
    پیگمنت اکسید آهن
    تولید تجهیزات آسانسور
    تولید متیل امین
    فرآوری زرشک
    xvp j,[did تولید قطعات صنعتی پلاستیکی
    طرح توجیهی دستگاه سانتریفیوژ غذایی
    طرح توجیه مالی تولید کمپوست
    تولید قطعات فایبرگلاس
    تولید سمعک
    مقره چینی
    تولید سنگ مصنوعی
    تولید روغن از هسته خرما
    تولید پلاستوفوم
    طرح توجیهی محصولات مفتولی
    تولید ماءالشعیر
    طرح توجیهی فرآوری ماهی و میگو
    طرح کامل تولید لوله پلی اتیلن
    طرح توجیهی خوراک دام و طیور
    قرص قهوه
    طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی خودرو
    تولید طناب
    شیره خرما
    طرح توجیهی تولید پیچ و مهره پزشکی
    تولید پنبه هیدروفیل
    تولید روغن های گیاهی
    طرح تولید نشاسته از سیب زمینی
    تولید نانوالیاف
    تولید نخ ابریشم
    تولید نخ بخیه
    مخزن CNG موتورسیکلت
    بسته بندی مرکبات
    طرح توجیهی تولید دستگاه محرک ماهیچه قلب
    ماشین آلات خراطی
    طرح توجیهی تولید لوله خونگیری
    تولید لنت ترمز
    تولید لامپ LED
    طرح توجیهی تولید لواشک خرما
    کنتور گاز دیافراگمی
    تولید کک زغال سنگ
    بسته بندی خرما
    بسته بندی کشمش
    تولید ژلاتین
    تولید ایزوپرن
    دانلود طرح تولید پمپ و شیر هیدرولیک
    تولید گریس گرافیتی
    طرح امکان سنجی تولید گرانول
    طرح توجیهی تولید گرانول با پایه نشاسته
    غذای آبزیان
    دانلود طرح تولید گندم و جو پوست کنده
    تولید گچ پزشکی
    تولید فریم عینک
    تولید کورن فلکس
    طرح توجهی پودر زغال از سبوس گندم
    ورق کامپوزیتی
    تولید دستمال کاغذی
    تولید سیکلو هگزان
    تولید شیره خرما
    شیردوشی صنعتی
    تولید شیرآلات پلاستیکی
    تولید لبنیات
    طرح تولید شاسی خودرو
    تولید شربت خرما
    طرح توجیهی تولید شربت های گیاهی
    طرح توجیهی تولید قطعات سرامیکی برقی
    تولید روغن های صنعتی
    کفپوش های pvc
    پودر سیر
    تولید پودر ماهی
    پلی استایرن
    پلوس خودرو
    طرح تولید پوکه و کلوخه های سبک شده
    تولید پیگمنت ها و رنگدانه ها
    طرح تولید اتصالات لوله های گاز رسانی
    تولید کمپوست
    طرح توجیهی روغن کشی از دانه های روغنی کلزا
    طرح تولید خوراک دام از ضایعات کشاورزی
    طرح توجیهی تهیه خاک رس فعال
    تولید کفش ایمنی
    جوانه حبوبات
    تولید هگزان
    طرح توجیهی فرآوری حنا
    طرح تولید حصیر
    تولید قیر
    طرح تولید قفل درب شیشه های سکوریت
    پرورش قارچ
    تولید قالبهای صنعتی
    طرح تولید اسید فرمیک
    فویل آلومینیومی
    تولید روغن زیره
    دانلود طرح تولید ضدیخ گازوییل
    فرآوری زعفران
    طرح توجیهی تولید یاتاقان مگنتی
    طرح ساخت لیزرهای جداساز ایزوتوپ
    تولید تسمه پروانه
    تولید روغن ترمز سنتتیک
    تولید ورق استنلس استیل
    سورتینگ و

دانلود رایگان طرح های توجیهی

بخاطر در خواست دوستان و همه گیر شدن اطلاعات در زمینه طرح های توجیهی فناوری اطلاعات شادباف بر آن شد تا یک آرشیو کلی از طرح های توجیهی بصورت رایگان در دسترس عموم قرار دهد.

مطالعه بیشتر...

با نحوه تهیه طرح های توجیهی آشنا شویم ؟

تهیه طرح های توجیهی فنی- اقتصادی جهت احداث واحدهای توليدي و بررسی نیازمندی ها، برآورد هزینه ها و پیش بینی درآمدها در سالیان متوالی از مقدمات و ضروریات اولیه اجرای طرح می باشد که نیازمند محاسبات دقیق و پیش بینی های مالی و اقتصادی مناسب می باشد. طرح توجیهی داراي چارچوب واصولي است كه مجري بايد قبل از هر اقدامي نسبت به تهيه آن اقدام نمايد و جهت اخذ مجوز و یا تسهیلات به مراکز مربوطه ارائه نماید. جهت انجام مطالعات توجیهی یک طرح، چهار جنبه ارزیابی بازار، ارزیابی فنی، ارزیابی مالی و ارزیابی اقتصادی مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد.

   در بخش ارزیابی بازار نیاز بازار به محصول و سهم آن بررسی شده که لازم است اطلاعات زیر جمع آوری و مورد استفاده قرار گیرد: روند مصرف گذشته و سطح مصرف فعلی، وضعیت عرضه، امکانات و محدودیت های تولید، وضعیت واردات و صادرات، وضعیت رقابت، ساختار هزینه، ثبات تقاضا، رفتار، انگیزش ها و نیاز های واقعی مصرف کننده، کانال های توزیع و سیاست های بازاریابی موجود و محدودیت های قانونی، اداری و فنی. در بخش ارزیابی فنی جنبه های تخصصی توليد و مباحث مربوط به نظام مانند ظرفیت طرح، محل اجراء، شرایط جوی و محلی، روش تولید، نیروی کار، ضوابط و قوانین ، نوع تکنولوژی مورد استفاده، منابع تامین انرژی و آب، نحوه تهیه مواد خوراکی، دارو و دیگر مواد اولیه مورد نیاز، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، ساختمان و تاسیسات مورد نیاز، حمل و نقل، زمانبندی و امکان سنجی پروژه و ... مورد بحث قرار می گیرد. در ارزیابی مالی، میزان سرمایه گذاری و نحوه تامین منابع مالی آنرا بررسی نموده و مشخص می کند که آیا این طرح بازده مورد انتظار سرمایه گذار را خواهد داشت یا خیر. پارامترهای میزان سرمایه و هزینه طرح، تامین مالی، هزینه سرمایه، میزان سودآوری، نقطه سر به سر، جریان نقدی، قابل ارزش بودن سرمایه گذاری و جریان ها و وضعیت مالی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند. ارزیابی اقتصادی به تجزیه و تحلیل هزینه و سود طرح از دید جامعه پرداخته و مسائلی مانند تاثیر طرح در خود کفایی، اشتغال و صرفه جویی را مورد بررسی قرار می دهد.

:: نمونه ای از بخش هاي مختلف طرح توجيهی اقتصادي

الف . اطلاعات اولیه طرح :

این اطلاعات شامل مقدمه، عنوان طرح، مجری یا مسئول طرح (درخواست کننده)، مدیریت طرح، زمانبندی طرح، محل اجراي طرح، ضرورت انجام طرح(توجیه علمی، فنی، اقتصادی و ...)، موقعیت جغرافیایی محل اجرای طرح، نحوه اجراي طرح، نژاد، ظرفیت طرح و فازهای اجرا،شرایط جوی و اقلیمی محل اجرای طرح و کروکی آن، مساحت اراضی طرح، سوابق طرح، مجوزهای قانونی، وضعیت حقوقی طرح، وثایق و تضمین ها، شرایط خاص، تشریح طرح، نحوه تامین آب، نحوه تامین برق، نحوه تامین مواد اولیه، بازار فروش و نحوه عرضه فرآورده های تولیدی واشتغالزایی.

ب . مبانی محاسبات :

مبانی محاسبات شامل  نوع و نرخ تبدیل ارز، هزينه برق مصرفي، هزينه ساليانه بيمه هر قطعه، هزينه تعميرات ساليانه ساختمانها و تاسيسات، هزينه تعمير ساليانه ماشين آلات خارجي، هزينه ساليانه بيمه ساختمانها و تاسيسات و ماشين آلات و تجهيزات، نرخ سود تسهیلات ریالی سرمایه در گردش، نرخ سود تسهیلات ریالی سرمایه گذاری، نرخ سود تسهیلات (ارزی)،نرخ سود دوران مشارکت، طول دوران مشارکت، اصل وام، مدت بازپرداخت وام، نرخ کارمزد، سود کارمزد بازپرداختی، سرمايه در گردش مورد نياز، هزينه هاي مقدماتي.

ج . برآورد سرمايه گذاري ثابت :

سرمایه ثابت طرح شامل زمين، تسطيح و محوطه سازي، ساختمانهاي توليدي و اداري، تاسيسات، ماشين آلات، تجهيزات، وسايط نقليه، وسايل اداري و كارگاهي، ابزارآلات و وسايل فني و آزمايشگاهي، هزینه های داخلی، خرید شترمرغ های مولد، هزینه های قبل از بهره برداری، هزينه هاي پيش بيني نشده و دارائی نامشهود.

مطالعه بیشتر...

طرح تجاری

طرح تجاری(کسب و کار) عبارت است از برنامه ریزی برای کلیه اموری که در یک تجارت ضروری به نظر می رسد اموری مانند: تخصیص منابع، تمرکز بر روی نقاط کلیدی، کسب آمادگی برای برخورد با تهدیدها و بهره برداری از فرصتها.
طرح تجاری درواقع، راهنمای مسیر، برای عملکرد تجاری و اندازه گیری میزان پیشرفت در طول مسیر رسیدن به اهداف است. علاوه بر این می توان از طرح تجاری به عنوان یک ابزار ارتباطی برای انتقال اطلاعات به طیف وسیعی از افراد مانند سرمایه گذاران، شرکای تجاری آینده، کارکنان و مدیران، نیز استفاده کرد.
بسیاری از مردم فکر می کنند که طرح تجاری فقط برای شروع یک کسب و کار جدید کاربرد دارد. اگرچه تهیه طرح در ابتدای کسب و کار بسیار ضروری و حیاتی است، اما طرح تجاری کاربردهای دیگری نیز دارد که عمده‌ترین آنها به شرح زیر است:
- کسب موافقت برای فعالیتهای برنامه ریزی شده (در ۱۲، ۲۴ و… ماه آتی) از مراجع ذی‌صلاح (مانند هیئت مدیره)
- فراهم کردن سرمایه از بانکها و سایر سرمایه گذاران
- کمک به فروش یا ارزش گذاری کار
- اخذ تایید ناظران یا مسئولان اعطای کمکهای دولتی و…
محتوای یک طرح تجاری
هدف تهیه طرح تجاری و مخاطبان آن، بیشترین تاثیر را بر روی محتوای طرح خواهند داشت. به عنوان مثال اگر مخاطبان طرح، سرمایه گذاران هستند، اطلاعات مالی و تشکیل تیم مدیریت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می شود و اگر روی صحبت با مدیر بازاریابی یک شرکت تجاری بالقوه است، باید وقت بیشتری به توضیح همیاری در بازار اختصاص یابد. اما اگر طرح برای مقاصد داخلی (داخل شرکت) تهیه می شود و مخاطب آن کارکنان شرکت هستند، باید آنان را از خواسته های کاری مطلع سازد و در آنها اشتیاق کافی برای برآوردنشان به وجود آورد.
رئوس کلی یک طرح تجاری
اغلب انتظار می رود یک طرح تجاری، حاوی اطلاعاتی درخصوص شرکت، محصول و خدمات بازار، تیم مدیریت، استراتژی کسب و کار، جزئیات اجرایی و تجزیه و تحلیلهای مالی باشد. آنچه مهم است، ارائه شفاف و صادقانه اطلاعات فوق است. ترتیب و شکل ارائه آن هم از اهمیت کمتری برخوردار است. یک طرح تجاری عموما موارد زیر را دربردارد:
۱ – خلاصه اجرایی (شامل ماموریت، اهداف و موفقیتهای کلیدی شرکت): این بخش در جلب توجه خواننده بسیار حائزاهمیت است. پس باید در تهیه آن دقت لازم به کار گرفته شود تا بسیار جذاب باشد. خلاصه اجرایی معمولا ۱ و حداکثر ۲ صفحه است. هرچند که این بخش، اولین بخش یک طرح تجاری است، اما توصیه می شود این بخش پس از تدوین تمام جزئیات تهیه شود. به این منظور ابتدا نکات اصلی طرح را برگزینید، هماهنگی نسبی بین آنها برقرار سازید سپس آنها را خلاصه کنید.

اندیشه کسب و کار


شروع کسب و کار یکی از جالبترین عملکردهایی است که یک فرد میتواند داشته باشد. بیش از ده میلیون نفر هر ساله کسب و کاری را آغاز میکنند و در نتیجه بیش از سه میلیون کسب و کار کوچک هر ساله ایجاد میشود.
کارآفرینی مزایای متعددی دارد و در نتیجه رقابت در این حیطه نیز بسیار است. درک ابعاد این رقابت و طرح کسب و کار دقیق و کارا میتواند منجر به شروع یک کسب و کار موفق شود. آیا عملکرد شما ازین مراحل تبعیت میکند؟ سعی کنید آنچه را که دیگران انجام میدهند، بررسی کنید تا به چگونگی شروع کار پی ببرید.

سنجش میزان آمادگی برای شروع کسب و کار
با وجود اینکه کارآفرینی میتواند منجر به موفقیتهای زیادی شود اما شما باید آماده و حاضر باشید. حتما زمانی را صرف تشخیص آمادگی خود برای شروع کسب و کار کنید.
- آیا کارآفرینی برای شما مناسب است؟
- آیا قادرید تشکیلات اقتصادی خود را کنترل کنید؟
در کسب و کار هیچ تضمین و گارانتی وجود ندارد، اما میتوانید با طرح یک نقشه مناسب و بررسی دقیق آن شانس موفقیت خود را افزایش دهید.
در ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را به عنوان یک دارنده کسب و کار مورد ارزیابی قرار دهید. با دقت به پرسشهای زیر توجه کنید:
آیا شما تازه کار هستید؟
البته این به خود شما بستگی دارد که چگونه پروژه های خود را ارتقا دهید، زمان را تنظیم کنید و به جزئیات توجه داشته باشید.
با شخصیتهای متفاوت چگونه برخورد میکنید؟
صاحبان کسب و کار نیازمند توسعه روابط کاری با افراد زیادی از جمله مصرف کنندگان، فروشندگان، کارمندان، بانکداران و افراد حرفه ای مانند وکلا، حسلبداران و مشاوران هستند. آیا شما میتوانید با یک مشتری مصر، یک فروشنده غیر قابل اعتماد و یا یک کارمند بدخلق سر و کار داشته باشید؟
چگونه تصمیم گیری انجام میدهید؟
صاحبان کسب و کار کوچک نیازمند تصمیم گیریهای سریع و پایدار هستند.
آیا دارای استقامت روحی و جسمی کافی برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار هستید؟
داشتن یک کسب و کار جالب و مفید اما در عین حال طاقت فرسا است. آیا میتوانید هفت روز هفته روزی دوازده ساعت فعالیت و کار داشته باشید؟
چگونه برنامه ریزی و سازماندهی میکنید؟
تحقیقات نشان میدهید که طرحهای ضعیف عامل شکست در کار میشوند. سازماندهی موثر مالی و برنامه ریزی دقیق در تولید میتواند از هرگونه ورشکستگی جلوگیری کند.
آیا گامهای شما به میزان کافی مستحکم است؟
ایجتد یک کسب و کار ممکن است شما را از لحاظ روحی خسته کند. بیشتر صاحبان کسب و کار از قبول این همه مسئولیت سنگین به سرعت خسته و دلسرد میشوند. انگیزه قوی در حفظ و بقای کار به شما کمک میکند.

کسب و کار شما چگونه بر روابط کاری شما اثر میگذارد؟
اولین سالهای شروع کسب و کار ممکن است بر خانواده فشارهایی را وارد کند. این موضوع حائز اهمیت است که افراد خانواده بدانند چه انتظاری دارند و شما باید کاملا مطئن باشید که آنها در طول این زمان شما را حمایت میکنند. تا زمانیکه کسب و کار شما سود آور شود ممکن است با مشکلات مالی بسیاری مواجه شوید که چند ماه یا سال به طول انجامد. آیا شما قادرید خود را با استاندلردهای پایینتر زندگی تطبیق دهید؟

چند نکته:
دلایل زیادی وجود دارد که نتوانید کار خود را شروع کنید، اما برای یک فرد توانمند، مزایای امتیازات داشتن یک کسب و کار به خطرات موجود در آن می ارزد :
· مدیر خود هستید.
· کار سخت و طولانی مزایایی برای شما دارد و سود آن به جای آنکه نصیب شخص دیگری شود به شما میرسد.
· بدست آوردن پول و رشد کاری بسیار لذت بخش است.
· اقدام به کار مخاطره آمیز میتواند جذاب و نیازمند جسارت بالائی باشد.
. ایجاد یک کسب و کار همیشه منجر به یادگیری میشود.

مطالعه بیشتر...

طرح توجیهی

گزارش توجیهی معادل واژه انگلیسی Feasibility Study Report می باشد و عبارتست از گزارشی که توجیه پذیری یک طرح را از جنبه های مختلف بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. بطور کلی یک گزارش توجیهی از سه بخش به شرح موارد ذیل تشکیل یافته است.
۱٫ مطالعه بازار: معادل واژه انگلیسی Market Study بوده که جنبه های مختلف بازار محصول (محصولات) طرح از جمله عرضه، تقاضا، کمبود، بازار هدف و … را مورد مطالعه قرار می دهد.
۲٫ توجیه پذیری فنی: معادل واژه انگلیسی Technical Feasibility بوده که جنبه های فنی طرح از جمله فن آوری، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزات تولید و ساختار اجرائی طرح را مورد بررسی قرار می دهد.
۳٫ تجزیه و تحلیل مالی: معادل واژه انگلیسی Financial Analysis بوده و جنبه های مختلف مالی و سودآوری طرح را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
اما توضیحاتی در مورد بخش های مختلف یک گزارش توجیهی
مطالعات بازار
نخستین مرحله از فرایند بررسی توجیه پذیری هر طرحی مربوط به مطالعات بازار آن می باشد. هر طرحی با توجه به ماهیت آن دارای محصولات یا خدمات (که در حالت کلی محصول نامیده می شود) گوناگونی می باشد که هدف از اجرای آن طرح، ارائه محصول به بازار مصرف است. براین اساس پس از شناسایی بازارهای مصرف محصول و تعیین بازار هدف مورد نظر بایستی به بررسی همه جانبه این بازار اهتمام ورزید. مهم ترین مواردی که در مطالعات بازار طرح ارائه می گردد شامل تعیین آمار مربوط به میزان تولید، واردات، صادرات و مصرف محصول مورد نظر در طی سالهای مختلف در کشور و همچنین پیش بینی این موارد در طی سالهای آتی می باشد.
پیش بینی تقاضا به عنوان یکی از مهمترین ارکان مطالعه بازار می باشد. بطوریکه با استناد به پیش بینی های انجام شده تحلیل وضعیت آینده صنعت مورد بررسی صورت می پذیرد. روش های مختلفی برای پیش بینی تقاضا در سالهای آتی وجود دارد که انتخاب روش مورد نظر متأثر از دو عامل زیر می باشد.
۱٫ نوع محصول به لحاظ مصرفی، واسطه ای، سرمایه ای بودن
۲٫ آمار و اطلاعات در دسترس
در ادامه روش های مختلف پیش بینی تقاضای محصول در طی سالهای آتی ارائه شده است.
۱- روش روند گذشته یا تداوم روند قبلی
در این روش با فرض این که روند تغییر پارامتر موردنظر درآینده، مشابه روند سالهای گذشته خواهد بود، از رشد متوسط سالهای قبل جهت پیش بینی میزان پارامتر استفاده می شود. مزیت اصلی این روش سهولت استفاده از آن می باشد، اما نباید این نکته را از ذهن دور نگاه داشت که در بسیاری از موارد، صرف استناد به روند سالهای گذشته می تواند گمراه کننده باشد. زیرا تغییرات و تحولات تکنولوژیکی، فرهنگی و سلیقه ای و تحولات جمعیتی باعث تأثیر در روند تغییر پارامتر مورد نظر خواهد شد.
۲- روش سطح مصرف یا مصرف سرانه
در این روش که بطور عمده جهت پیش بینی تقاضای محصول در سالهای آتی استفاده می شود، متوسط نرخ رشد مصرف سرانه در سالهای گذشته محاسبه می شود. پیش بینی تقاضا با لحاظ کردن متوسط نرخ رشد سرانه و نرخ رشد جمعیت بدست می آید.

مطالعه بیشتر...

 

پکیج های جدید سامانه پیام کوتاه شادباف

 

فروش هاست ابری لینوکس|سرور ایران و اروپا

 

 امروزه  از یک طرف با بالارفتن حجم اطلاعات و داده های وب سایت ها و همچنین تقاضای متعدد پردازش این اطلاعات از سوی دیگر، اهمیت میزبانی داده ابری را دو چندان کرده است. پردازش ابری اطلاعات،(کلود کامپیوتینگ) نسل نوین میزبانی وب می باشد که بر اساس آن حجم بالایی از اطلاعات و داده های یک وبسایت توسط چندین سرور و یا ابَر رایانه با سرعت بسیار بالا پردازش می شود. مهمترین برتری ابر میزبان هزینه کم نسبت به خدمات ارائه شده برای سایت است.

در میزبانی ابری شما هزینه مواردی که میخواهید را پرداخت خواهید کرد میزان فضا ، پهنای باند ، تعداد هسته پردازشگر ، حجم رم  و تعداد بازدید از پارامتر های محاسبه هزینه هاست ابری میباشد.

 

توضیحات بیشتر ...

 

 

 

طراحی نصب و اجرای انواع دوربین مدار بسته (صنعتی و اداری)

 

طراحی نصب و اجرای انواع سانترال (ظرفیت بالا و کم)

 

طراحی سایت

در دنیای امروز مهم نیست شما یک فرد حقیقی ساده باشید و یا مدیر یک شرکت تجاری عظیم ، در هر حال برای شناساندن خود به دیگران نیازمند ایجاد یک پایگاه اینترنتی هستید . پیشرفت روز افزون دنیای اینترنت باعث شده یکی از اولین نیاز های هر شخصیت حقیقی و حقوقی  ، تاسیس و اداره وبسایت خود در اینترنت باشد. امروز دیگر وبسایت ها تنها محلی برای نمایش اطلاعات ضروری شما نیستند.

 

 برای دیدن پکیچ های طراحی و نمونه سایت های طراحی شده کلیک کنید...

 

 

بهینه سازی سایت

امروزه اینترنت به سرعت به سمت همه گیر شدن پیش می رود. مدیران سایتها نیز به این بینش دست یافته اند که ماندگاری و رشد درعرصه وب بدون در نظر گرفتن موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت ها کاری عبث می باشد. آمار نشان داده است که اغلب کاربران تنها ۱۰ نتیجه اول صفحات را مورد بررسی قرار می دهند. از این رو تلاش تمام وب سایتها و هدف از بهینه سازی وب سایت ها قرار گرفتن در بالاترین رتبه نسبت به بقیه سایت ها هنگام جستجوی کلمات کلیدی می باشد. به همین دلیل امروزه بهینه سازی سایت اکثرا مورد استفاده وب سایتهایی قرار می گیرد که در آنها بازدیدکننده برابر با مشتری است و افزایش بازدید کنندگان سایت یعنی بهبود تجارت و افزایش فروش و در نتیجه موفقیت !

برای دیدن خدمات بهینه سازی سایت کلیک کنید...

 

خدمات پشتیبانی و ضرورت آن

امروزه با توجه به استفاده گسترده از فناوری اطلاعات در سازمانها و شرکتها، فعال بودن تمام وقت سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که از کار افتادن بخشی از آن می تواند هزینه زیاد و گاهی غیر قابل جبرانی را به یک مجموعه تحمیل نماید. لذا علاوه بر تعمیر و بر طرف نمودن نواقص فنی، نگهداری به منظور پیشگیری از بروز نقص و کنترل عملکرد بهینه نرم افزارها، موضوع اصلی خدمات پشتیبانی در سازمان هاست. در واقع هدف اصلی از خدمات پشتیبانی و نگهداری کاهش ریسک از کار افتادن سیستم ها و بالا بردن عملکرد بهینه آنها به جای صرفا تعمیر و راه اندازی مجدد است .

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید...

 

نرم افزارهاي فنی و تخصصی خودرو

این فایل ها حاوی :
- نقشه های سیم کشی و عیب یابی الکترونیکی خودرو
- تعمیرات مکانیکی (نحوه تعمیر قطعات ، دمونتاژ و مونتاژ)
- دانستنیهای مربوط به خودرو ها
- راهنمایی در مورد استفاده صحیح از امکانات خودرو

خرید

 

 

 

این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی میباشد.

برای استعلام کلیک کنید.